reklama

po láske

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

čo po tebe zostalo?
skoro nič...
len otlačok palca na vypínači
pripomína mi tvoj odchod
buchnutie dvier, prvý, druhý, tretí schod
denné svetlo a vzduch do pľúc
mlčky hľadím na obrysy tvojho palca
vo farbe popola z tlejúcej cigarety
trpká pravda na kuse plastu
pripomína mi pominuteľnosť našich svetov
ten popol zmizol v prievane mojich vlasov
keď bežala som kopírujúc tvoje kroky
vraj stratil si so mnou roky
ja stratila som kus seba
hrdosť, súdnosť a gombík z blúzky
hádka o tom kto z nás dvoch viac trpel
keď slová vedú do záhuby
a údy v paralyzovanom svete
bránia nášmu prímeriu

Petra Starovičová

Petra Starovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem knihy, najmä tie z knižnice. Ich vôňu, zožltnuté stránky, mastné fľaky po jedle a otlačky stoviek prstov, ktoré pretáčali stránky, obliznúc si bruško ukazováka. Doba pokročila, ale klasika bude mať vždy svoje čaro. Intímne čaro cestovania z ruky do ruky, z kabelky do kabelky, z bytu do bytu, z postele do postele. Intímne čaro blízkosti tých druhých, nepoznaných. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPoviedkySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu